ESPA

Πολιτική Ποιότητας

Ποιότητα είναι το σύνολο των απαιτήσεων των πελατών μας. Οι απαιτήσεις των πελατών μας απορρέουν άμεσα ή έμμεσα  μέσα από τις παραγγελίες ή τα συμφωνητικά με τους πελάτες μας. Για την επίτευξη αυτής της πολιτικής έχουμε πιστοποιηθεί κατά το πρότυπο ISO 9001:2008

 

Ποιο συγκεκριμένα, οι απαιτήσεις έχουν σχέση με τα προϊόντα που εμπορευόμαστε, με την δραστηριότητα του εμπορίου, με την διαχείριση της αποθήκης τόσο σε σχέση με τα προϊόντα  που εμείς εμπορευόμαστε όσο για το προϊόντα  τα οποία εμείς αποθηκεύουμε, προστατεύουμε και διακινούμε για λογαριασμό των πελατών μας ως εταιρεία 3Pl.

 

Η εταιρεία Teleimpex είναι πλέον γνωστή σε όλη την Ελλάδα χάρη στα ποιοτικώς πολύ καλά προϊόντα  και στις καλές τιμές που τα δίνει, και απολαμβάνει ένα υψηλό στάτους εμπιστοσύνης από πλευράς των πελατών. Και τώρα, με τις νέες και σύγχρονες εγκαταστάσεις, έχουμε αφενός την δυνατότητα να ικανοποιήσουμε περισσότερο τους πελάτες μας, και αφετέρου να προσελκύσουμε νέους πελάτες ως εταιρεία 3PL.

 

Προκειμένου να συνεχίσουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας ποιοτικά προϊόντα, να παρέχουμε άριστες υπηρεσίες, και γενικώς να ικανοποιούμε τις απαιτήσεις των πελατών μας, έχουμε αναπτύξει ένα σύστημα διαχείρισης της ποιότητας, όπου στο πλαίσιο αυτό έχουμε θεσπίσει τις ακόλουθες ελάχιστες απαιτήσεις μας:

 

  1. - Να προσδιορίζουμε τις απαιτήσεις και τις τάσεις της σύγχρονης αγοράς.   
  2. - Να προσδιορίζονται, να κατανοούνται και να ικανοποιούνται όλες οι απαιτήσεις των πελατών μας, τόσο στο τομέα του εμπορίου όσο στον τομέα του 3PL.
  3. - Να εφαρμόζεται, να αξιολογείται και να βελτιώνεται συνεχώς η αποτελεσματικότητα του Σ.Δ.Π.
  4. - Να θέτονται αντικειμενικοί σκοποί και να ελέγχεται ο βαθμός επίτευξης αυτών.
  5. - Να ελέγχονται και να αξιολογούνται οι προμηθευτές μας.
  6. - Να γίνεται γνωστή και κατανοητή η πολιτική μας για την ποιότητα σε όλο το προσωπικό της εταιρείας.

 

Προκειμένου να ικανοποιούνται οι προαναφερόμενες απαιτήσεις δεσμευόμαστε ως Διοίκηση για την βοήθεια και πλήρη υποστήριξή μας στο προσωπικό και για το Σ.Δ.Π., συμπεριλαμβανομένων την διάθεση των απαιτούμενων πόρων και την  προσαρμογή του Σ.Δ.Π., σύμφωνα με τις ανάγκες της εταιρείας, μέσα από τις ανασκοπήσεις του Σ.Δ.Π.

 

Ο εκπρόσωπος και υπεύθυνος για το Σύστημα Διαχείρισης της Ποιότητας είναι ο κ. Ιάκωβος Νομικός. 


Πιστοποιητικό ISO

ISO 9001:2008

--